啟發創意 家長:好過玩iPad

Posted on Posted in Press

蘋果新聞
記者:梁佩珊
日期:2017-05-07

位於牛棚藝術村的土炮遊樂場昨開幕,不少一家大細到場「玩轉土炮城」,家長皆指寧帶小孩見識連鎖店外的原創土炮玩意,好過在冷氣房內玩iPad。7歲的穎鋒說土炮遊樂場好玩過打機,「我覺得出嚟玩開心啲」,穎鋒的媽媽正是此計劃的其中一名設計師,穎鋒的爸爸指,在土炮遊樂場學到書本上沒有的知識,小孩可自己製作玩具,而非只懂購買,是難能可貴。

今起至下月9日開放

鄭太帶一對6歲及3歲的子女到場玩土炮玩具,「我想帶佢哋嚟睇吓,玩具唔係全部都由玩具店買,好多材料都可以整成玩具,想畀佢哋睇吓,玩具可以自己創作」,鄭太表示甚少讓小孩玩電子產品,認為會影響小孩的專注力。
銘健帶一對侄子到場見識沒有電子產品的遊樂場,「現在小朋友一面倒只接觸電子產品,見識呢啲玩意係好事,就算其實佢哋鍾意iPad多啲都唔緊要,起碼知道呢啲都好玩」。
有興趣遊玩人士,可由即日起至下月9日,前往牛棚藝術村12號單位(土瓜灣馬頭角道63號),開放時間為逢星期二至五下午2時至7時,星期六、日及公眾假期上午11時至下午7時。

報章連結

1,135 total views, 1 views today